onsdag 25 maj 2011

25/5

Sitter på Jambo i hudiksvall och har precis ätit, blev en isbiten. För er som inte vet, en macka med skagenröra, räkor, sallad, rödlök och lite annat på. Enligt mig är det den godaste mackan här. Om man gillar räkor och skagenröra kan jag verkligen rekomendera den. Kostar 52kr, lätt värt det.
Jag funderar på om jag ska få till skutan och sätta mig istället. Ska ju vänta på Carro i minst en och en halv timme till. När hon kommer ska vi ju ändå på skutan, så kan ju inte gärna gå dit direkt. Fast... Då måste jag ju köpa något mer. Är inte sugen på något nu, så jag väntar nog.

Såg nyss en människa som gick förbi fönstret. En man i 50-årsåldern, utlänning, en mustage som betar rakt ut, risigt hår, ögonbryn som är 3 centimeter långa, en tröja som slutar vid magen och byxor som hänger på hänger på halva arslet. Här sitter man vid fönstret i hopp om att man ska få se en snygging, osså kommer han.. Hallå världen, vad är det för stil? Kom inte och säg att det är det enda du har att erbjuda mig. Då kan jag lika gärna gå och hänga mig, eller varför inte hoppa i ån. Carro avrådde mig till det, så jag får väl fortsätta med att hoppas på den där snyggingen ett tag till.
en kille utan skor gick precis förbi. Han var inte barfota, utan gick i strumpfötter. Jag hoppas inte att det är mamma hans som tvättar åt honom. Isåfall tycker jag synd om henne. Väx upp..
Det for just förbi en kille i en bil med huvet ut genom fönstret. Svart/vitt hår, intryckt näsa, tungan fritt hängande ut ur munnen som var full av vassa tänder, såg ut att njuta av vinden som blåste i håret. Hette säkert bitten eller nått. Nu pratar jag alltså om en hund. Rätt fin faktist. Snuggaste killen jag sett idag iallafall.
Nu kom killen i stumpfötter in på jambo. Luktar faktist lite fotsvett....

gott med mat vare iallafall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar